W związku z planowaną aktualizacją Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Stary Dzierzgoń, informujemy, że istnieje możliwość wystąpienia z wnioskiem o:
- wyłączenie z niej obiektów zabytkowych, które utraciły swoje walory historyczne bądź są w złym stanie technicznym;
- ujęcie w niej obiektów zabytkowych charakteryzujących się wartościami historycznymi, zlokalizowanych w granicach administracyjnych gminy Stary Dzierzgoń.
Wniosek podpisany przez wszystkich właścicieli nieruchomości, której on dotyczy, musi zawierać;
- imię i nazwisko/ imiona i nazwiska bądź nazwę jednostki organizacyjnej wraz z adresem/ami wnioskodawców;
- oznaczenie nieruchomości (dokładny adres) oraz obiektu, którego dotyczy;
- uzasadnienie wniosku o wykreślenie / ujęcie obiektu w ewidencji zabytków;
- dokumentację fotograficzną wnioskowanego obiektu.
Wnioski należy składać w formie pisemnej w siedzibie Urzędu gminy Stary Dzierzgoń w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.09.2017 r.
Link do Zarządzenia Nr 81/12 Wójta Gminy Stary Dzierzgoń z dnia 17.12.2012 r. w sprawie przyjęcia Gminnej Ewidencji Zabytków gminy Stary Dzierzgoń.
|